s

Τρίτη, Απριλίου 21, 2015

It Takes two to Tango


Με εμπνέουν οι γυναίκες όταν χορεύουν tango,όλο αυτό το πάθος που ξεχυλίζει μέσα από την αιθέρια κίνηση τους,η κορμοστασιά τους, τα ψηλα τακούνια και τα σκιστά φορέματα.
Το tango είναι το απαγορευμένο συναίσθημα που χορεύεται,εμπεριέχει μια κρυμμένη θλίψη που για κάποιο περίεργο λόγο σε ανεβάζει.
Λικνίζεται απεγνωσμένα με  μια βουβή ένταση για τον απαγορευμένο έρωτα
Στριφογυρίζει.
Δύο βήματα μπροστά ίσως για να ξεφύγει.
Και μετά ένα βήμα πίσω.
Ξαναβουτά στο παρελθόν.
Διλήμματα και ενοχές.
Ξανά δύο βήματα μπροστά για να τρέξει να φύγει μακριά.
Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος παρά μόνο για ένα πράγμα:
Για το tango  χρειάζονται δύο!


Aπό το αγαπημένο web radio ακούγεται το <It Takes Two to Tango> by Paul Voudouris


Γιάννης Βασιλείου

Τετάρτη, Απριλίου 01, 2015

Απόηχοι : Από το παρελθόν στο μέλλον.

Υπάρχουν κομμάτια χωρίς ημερομηνία λήξεως.Οι δεκαετίες περνούν αλλά εκείνα μένουν για κάποιο ανεξιχνίαστο λόγο χαραγμένα στο σκληρό δίσκο του μυαλού.Όπως συμβαίνει και με ορισμένους ανθρώπους.
Από το χώρο της καλής εννοούμενης pop ένα από αυτά είναι το <Spanish Castles> των σουηδών Boat Club.Νωθρά φωνητικά,νοσταλγικό αφρώδες συνθεσάιζερ και μια κιθάρα που λες και έχει κολλήσει σε μια στιγμή. ( Και αν αναρωτιέστε πόσο μπορεί να διαρκεί μια στιγμή...σας υπενθυμίζω πως η αιωνιότητα είναι μια στιγμή! )
<Έχεις όλα αυτά που θέλω.> Απλά ακούστε:



Για μια ακόμη φορά πρέπει (και το κάνω με χαρά) να ευχαριστήσω τον Mr Soul Radio (www.mrsoulradio.com ) που μπορεί να κάνει τέτοιους μουσικούς συνειρμούς και να συνδέει τις δεκαετίες μουσικά με έναν μοναδικό και ιδιαίτερο τρόπο.
Από την χαρακτηριστική κιθάρα του <Spanish Castles>... τραβάει έναν κρύσταλλο ( από <το κουτί της μουσικής> που ταξιδεύει μαζί του στο σύμπαν ) και στα καπάκια κολλάει το <It hurts> των Lotus Eaters.Ένα πολύ ιδιαίτερο elerctro pop track από τα μέσα των 80'ς.




Η πρώτη εαρινή πανσέληνος πλησιάζει.Το αγαπημένο web radio εξακολουθεί να ταξιδεύει στο ψηφιακό σύμπαν και όλα μοιάζουν σα να ήταν πάντα εκεί.
Γιάννης Βασιλείου.

Κυριακή, Μαρτίου 22, 2015

Take Your Time

Μία υπέροχη μπαλάντα για έναν άνδρα που πλησιάζει μια γυναίκα και της ζητάει να αφήσει το χρόνο να κυλήσει για να γνωριστούνε καλύτερα!
Ένα από τα καλύτερα τραγούδια για την άνοιξη του 2015 (και στην κορυφή του Country Chart στην άλλη πλευρά του ατλαντικού για τον μήνα Μάρτιο ) από το <νέο ήχο> της country που εμφανώς εμπλουτίζεται με περισσότερα pop και rock στοιχεία.Το κομμάτι υπάρχει στο ντεμπούτο album <Montevallo> - που κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες στην Αμερική -  του πολλά υποσχόμενου Sam Hunt.
Καλή ακαρόαση.



Γιάννης Βασιλείου.

World of today

<Reality> : Ένα από τα κορυφαία <Metaphysic track> στην ιστορία της pop μουσικής.Τα δε τελευταία 30'' στο κομμάτι με το ανεπαίσθητο πιανάκι που, θαρρείς πως έρχεται από το υπερπέραν,δυναμώνει σιγά-σιγά για να καταλήξει στην είσοδο μιας πύλης ενός άλλου παράλληλου σύμπαντος.
Το <Reality> που ακούσαμε από τον Mr Soul Radio μας έδωσε την αφορμή να ξαναθυμηθούμε τους Supermax!

< Could been too high from me to understanding
could been too high,too high for me
'Cause i can see my self invisible, goin' off space
Bring me back,bring me back,in the reality
In the reality of your mind >

Ο κόσμος του σήμερα λέγεται το album των Supermax που κυκλοφόρησε το 1977.Δίσκος με εξαιρετικά  κομμάτια όπως το ομώνυμο κομμάτι  <world of today>, το <Love Machine> και το ιδιαίτερα ατμοσφαιρικό και απόηχο <Reality>.Οι Supermax ήταν δημιούργημα του αυστριακού μουσικού και παραγωγού Kurt Hauenstein και ιδρύθηκαν  στη Γερμανία στα μέσα της δεκαετίας του '70 με μια αξιοσημείωτη και πρωτοποριακή σύμπτυξη Disco-Rock ήχων.
Ήταν το πρώτο συγκρότημα αποτελούμενο από μιγάδες που περιόδευσε μέσω της Νοτίου Αφρικής παρά τις προειδοποιήσεις και τις απειλές θανάτου.Μάλιστα κάποιες χώρες τότε είχαν αρνηθεί την άδεια εισόδου στο συγκρότημα και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μπεί η ομάδα στη μαύρη λίστα κάποιων πολιτικών οργανώσεων.

Γιάννης Βασιλείου.

Ps : Ακούγεται με ακουστικά!!!

Δευτέρα, Μαρτίου 02, 2015

The Most Beautiful Girl In the World

 Σπάνια ασπρόμαυρη φωτογραφία της ωραιότερης γυναίκας στον κόσμο!
Σε ευχαριστώ γιατί αν δεν είχες υπάρξει δεν θα υπήρχα !             

                                                                                                   
< I can't see you Mama...
but i know you are always there...>

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 06, 2015

Μουσικά Μαγειρέματα

Το δεύτερο album των Fine Young Cannibals είναι το <The Raw & the Cooked> που κυκλοφόρησε το 1988 και ανέβηκε στο Νο1. των charts σε τρείς διαφορετικές χώρες.Ηνωμένες πολιτείες,Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστραλία.

Υπέροχο L.P. (και με βραβείο Brit Awards το 1990) στα τέλη της δεκαετίας του '80 με δύο τεράστιες επιτυχίες να ανεβαίνουν στο Νο1 και των singles.Το <She Drives me Crazy> και το <Good Thing>.Ένα από τα πολλά album που τότε συνδίαζαν την ποιότητα με την εμπορικότητα.

Αν θέλεις να γίνει δικό σου αυτό το σπάνιο συλλεκτικό άλμπουμ (δίσκος βινυλίου) ακολούθησε τα παρακάτω βήματα και αφέσου στον μαγικό κόσμο της μουσικής.

1) Like στην σελίδα στο Facebook ραδιόφωνο Mr Soul

2) Like στο τετραγωνάκι Facebook του σύνδεσμου ακρόασης του Mr Soul Radio

3) Κοινοποίησε δημόσια τον διαγωνισμό  στο προφίλ σου

4) Κάνε Like και άφησε Σχόλιο στην φωτογραφία του διαγωνισμού στο Facebook!

Λήξη διαγωνισμού στις 28 /02 /2015 ώρα 23:59

Χορηγός επικοινωνίας 

Ευχαριστούμε και ευχόμαστε καλή τύχη
 
Mr Soul Radio.
Γιάννης Βασιλείου.

...Από το αγαπημένο web Radio ακούγεται το
   <I'm not the Man i used to be.>...




Τετάρτη, Ιανουαρίου 28, 2015

Ενοχλητική αλήθεια και καθησυχαστικό ψέμα



Αλήθεια.
Αν προσπαθούσουμε να δώσουμε έναν ορισμό για την αλήθεια θα μπορούσαμε να πούμε πως αλήθεια σε πρώτη φάση είναι το κάθε συμβάν που ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται με τις αισθήσεις του.Η αλήθεια δηλαδή είναι παντού αρκεί να μπορεί ο άνθρωπος να την αντηληφθεί και να την περιγράψει ή να την διατυπώσει.Η αντίληψη , η διατύπωση και η περιγραφή της αλήθειας - ή αυτό που νομίζουμε ως αλήθεια - είναι η γνώση.

Το ψέμα.
Είναι δημιούργημα του πολιτισμένου πιά κόσμου προκειμένου να επιβιώσουν οι μικροί και αδύναμοι άνδρες.Ξεκίνησαν λέγοντας ψέματα πως εκείνοι σκότωσαν την αρκούδα για να μπορέσουν να συνουσιαστούν με τις γυναίκες οι οποίες ως συνήθως και από ένστικτο διάλεγαν τους δυνατούς άνδρες(εκείνους που πραγματικά είχαν σκοτώσει την αρκούδα) για να συνουσιαστούν μαζί τους και να αναπαράγουν το είδος τους.Έτσι λοιπόν καθώς οι αδύναμοι άνδρες διεκδικούσαν μια θέση στην συνουσιαζόμενο πολιτισμένο κόσμο και έναν λόγο ύπαρξης άρχισαν να φαντάζονται πως και εκείνοι σκότωσαν την αρκούδα και να το παρουσιάζουν στις γυναίκες προκειμένου να συνουσιαστούν μαζί τους.Οι γυναίκες καλούνται να καταλάβουν μέσα από τα ψέματα ποιός είναι πραγματικά ο δυνατός και ποιός ο αδύνατος άνδρας για να κάνουν τη σωστή επιλογή για τη συνουσία και την αναπαραγωγή του είδους.Από αυτή τη διαδικασία ξεπήδησαν έννοιες 'οπως : γνώση,γλώσσα,σκέψη και νόηση.



Συνήθως η αλήθεια είναι ενοχλητική γιατί δεν είναι διαχειρίσιμη και θεωρείται βαριά από τους περισσότερους ανθρώπους.Μοιάζει ή δείχνει να ταυτίζεται περισσότερο με τα κακά νέα και λιγότερο με τα καλά νέα ή τις χαρμόσυνες ειδήσεις.Αυτό συμβαίνει ίσως επειδή μια άσχημη είδηση (π.χ. η κατάρρευση των δίδυμων πύργων) προκαλεί μεγαλύτερη συγκινησιακή φόρτιση στο κοινό από ότι μια καλή είδηση για τη γέννηση δέκα υγειών παιδιών.

Παρόλα αυτά θυμάμαι πως οι αίθουσες των κινηματογράφων ήταν κατάμεστες στην δεκαετία του '70 όταν προβλήθηκαν ταινίες κατασροφής όπως <ο πύργος της κολάσεως> ή <τα σαγόνια του καρχαρία> καθώς το κοινό λαχταρούσε να παρακολουθεί τις τραγωδίες των άλλων και να νιώθει τυχερό που αυτά δεν συνέβαιναν στο ίδιο.

Υπάρχουν κατηγορίες ψεμάτων.Ψέματα αθώα,ψέματα επικίνδυνα ή και βλακώδη.Δεν είμαι τόσο αφελής ώστε να θεωρώ οτι η αλήθεια είναι απαραίτητη σε όλες τις περιπτώσεις.Η λεπτομερής και αποκαλυπτική αλήθεια είναι ικανή να καταστρέψει σχέσεις σήμερα για κάτι που δεν θα έχει σημασία αύριο.Μερικές φορές με την υπέρμετρη αλήθεια χάνεις το δάσος και βλέπεις μόνο το δέντρο.

Από την άλλη μεριά δεν γίνεται να αγνοείς την αλήθεια γιατί χωρίς αυτήν δεν πηγαίνεις πουθενα.Είμαι υπερ της αλήθειας απλά γιατί αντιπαθώ αυτούς που λένε ψέματα.Διάφορα ψέματα για μικροπράγματα,ψέματα για μαγκιά,ψέματα που αγγίζουν τη μυθοπλασία,ψέματα για να εντυπωσιάσουν τα πλήθη,ψέματα για να μην ξεσκεπαστεί ο πραγματικός τους εαυτός,ψέματα για να ξεφύγουν.Και οι χειρότερι ψεύτες είναι αυτοί που λένε τις μισές αλήθειες.Αν τελικά θα μπορούσαμε να βρούμε ελαφρυντικά σε έναν ψεύτη  θα ήταν στον ευγενικό ψεύτη.Αυτός που δεν θα σου πεί πόσο χάλια είσαι για να μην στεναχωρηθείς,που δεν θα σου πεί ότι βαριέται να έρθει να σε δεί,που θα βρεί να πεί κάτι καλό, ή που...κατα τύχη θα σου ρίξει μια ιδέα για τη βελτίωση της κατάστασης ενώ ουσιαστικά σκέφτεται πως τα πράγματα είναι δύσκολα.Ο ψεύτης δηλαδή που δεν λέει ψέματα για να σώσει το τομάρι του, αλλά το δικό σου.Όλοι οι υπόλοιποι να έχετε στο μυαλό σας ότι μία, δύο ...στις τρείς θα σας τσακώσουνε.Ο ψεύτης και ο κλέφτης ,λέει, τον πρώτο χρόνο χαίρεται.
Μόνο ο Superman δεν λέει ψέματα.
Η αλήθεια είναι σαν το ιώδιο.Μπορεί να τσούζει αλλά γιατρεύει!

Γιάννης Βασιλείου.

Από το web radio ακούγεται το <True> των Spandau Ballet


Τρίτη, Ιανουαρίου 27, 2015

Like & Lies

Φαίνεται ξεκάθαρα πια πως η αρχή της τρίτης χιλιετίας χαρακτηρίζεται ως διαδικτυακή εποχή.Η εξάπλωση των δικτύων υπολογιστών πραγματοποιείται με τέτοιο ρυθμό που είναι ένα και το αυτό με το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινότητας του σύγχρονου ανθρώπου.Η εξάπλωση του Internet είναι το μεγαλύτερο δίκτυο στον κόσμο.Ο λόγος : η γρήγορη μετάδοση πληροφοριών.

Σε μια κουβέντα μ'ένα φίλο για τα <Like> και τους <φίλους> στο f.b. βάλαμε  ένα στοίχημα για το πόσο εύκολο είναι να μαζέψει κανείς πολλά <like> και ποιά είναι η σημασία τους.Κατ' επιλογή δεν έχω πολλούς φίλους στο f.b όπως,κατ'επιλογή δεν έχω και στην πραγματικότητα.Ο περισσότερος κόσμος μπερδεύει τους φίλους με τους γνωστούς.Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.Οι αληθινοί φίλοι γνωρίζουν πως οι πραγματικοί φίλοι είναι λίγοι.Έτσι είναι κι έτσι ήταν πάντα.

Με μόλις εκατό <φίλους> στο f.b λοιπόν βάζουμε ένα στοίχημα αν μπορώ να μαζέψω έστω και 50 like,εσείς που ασχολείστε με το σπορ ξέρετε πόσους <φίλους> πρέπει να έχει κάποιος για να πάρει πενήντα like,πάνω από πεντακόσιους ή χίλιους <φίλους> κι ακόμα περισσότερους.Κάπως έτσι είναι περίπου οι αναλογίες.Αναλογικά λοιπόν τα <like> που παίρνουν οι περισσότεροι είναι τ ρ ί χ ε ς !

Πηγαίνω λοιπόν σε μια ομάδα που απαριθμεί πάρα πολλά μέλη (άγνωστος προς όλους!) με μοναδικό όπλο την ταπεινή μου πένα και απλά διατυπώνω την άποψη μου.Την επομένη ξανακοιτάζω την ανάρτησή μου και βλέπω πάνω από 165 like!Χωρίς να γνωρίζω ούτε έναν από τους ανθρώπους που μου έκαναν like.Δεν είναι κανείς τους <φίλος> μου στο f.b ή έξω από αυτό, χωρίς κανένας από όλους αυτούς να είναι <υποχρεωμένος> να μου κάνει like επειδή του είχα κάνει κι εγώ...και πάει λέγοντας.(Όπως αντιλαμβάνεστε το στοίχημα το κέρδισα πανηγυρικά)

Αυτό για να καταλάβετε πόσο αληθινά είναι τα <like εξ ανταλλαγής>που σας κάνουν ή κάνετε αρκετοί και χαίρεστε κιόλας!Όπως, λόγου χάρη, οι προσκλήσεις στα Parties. Παράδειγμα : Πρόσκληση σε 1000 άτομα.Δήλωσαν πως θα πάνε 500. Ίσως παρευρεθούν 400.Δεν θα πάνε 100.Αυτοί που πάνε τελικά στο πάρτυ είναι στην καλύτερη περίπτωση 250 άτομα.Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει ένας αδιάψευστος μηχανισμός ελέγχου όπως γίνεται για παράδειγμα με τους κατόχους των Web Sites ή των Blogs όπου το report της google analytics δείχνει τι πραγματικά συμβαίνει.(Αυτός θα είναι ένας δείκτης οικονομικών συναλλαγών στο σύγχρονο διαδικτυακό marketing και ηλετρονικό εμπόριο στο άμεσο μέλλον).Αυτή θα ήταν η αξιόπιστη απόδειξη για το <πόσα απίδια πιάνει ο σάκος> του καθένα ανεξάρτητα με το τι μπορεί να δηλώνει. εκείνος...ή η <αυλή> του! (Για να μην αναφερθούμε στα <πληρωμένα like>.)

Και σίγουρα δεν είναι κακό (κάθε άλλο...) ούτε η γνωστοποίηση της είδησης,του επιτεύγματος, ενός προιόντος ή μιας συμφέρουσας προσφοράς -αυτός είναι άλλωστε και ο ορθολογικός τρόπος μιας διαφήμισης .Ακόμα και η προβολή μιας εκδήλωσης είναι απόλυτα θεμιτή.Θεμιτό και το εύλογο gosip αληθινών προσωπικοτήτων.Όπως θεμιτός και απαραίτητος είναι και ο θαυμασμός της εικόνας και της <αντικειμενικής ομορφιάς>Το θέμα περιπλέκεται με το <fake>που σου δίνει τη δυνατότητα... το f.b. να δημιουργήσεις με αφορμή το κάθε τι.Ακόμα και το προσωπικό σου προφίλ.Ή μάλλον, ειδικά με αυτό!

Το f.b δεν είναι τίποτα άλλο παρά η ίδια η κοινωνία των ανθρώπων όπως ήταν -ανά τον κόσμο- και πριν την εφεύρεση του Internet και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Με μια διαφορά : Πολλαπλασιάζει και υπερεκτιμά ,<Φτιάχνει> πρόσωπα, φωτογραφίες,καλύπτει  αδυναμίες και αμηχανίες που ο άνθρωπος δεν θα μπορούσε να αποφύγει σε πραγματικό χρόνο.

Το να πω ότι δεν μου αρέσει να <παίρνω like> όταν γράφω κάτι που θεωρώ πραγματικά σοβαρό θα ήταν ψέμμα.Το να κάνω αυτοσκοπό της καθημερινότητάς μου την παραμύθα του f.b. το θεωρώ κάτι σαν καταδίκη και πολύ άσχημη και ανούσια εξάρτηση.Για να πάρεις <like> πρέπει να κάνεις <like>.Είναι μια άτυπη συμφωνία ενός ύπουλου εξαναγκασμού.Εννοείται πως πρέπει να έχεις όσο περισσότερους <φίλους> μπορείς για την εξυπηρέτηση ενός τέτοιυ σκοπού.Άλλη παγίδα.Πόσες ώρες χρειάζονται για όλα αυτά? Αμέτρητες.Το ζητούμενο είναι αν θέλεις(?) να δημιουργήσεις την <αυλή> που λέγαμε πιο πάνω.Μια αυλή χτισμένη επάνω σε ψεύτικους ,στην πλειοψηφεία τους, αυλικούς και λυκοφιλίες.Όπως γίνεται περίπου και σε real time.

Και να λεγα πως πληρώνεσαι άμεσα ή έμμεσα για αυτό,πως προωθείς τη δουλειά σου ή την επιχειρησή σου, να πάει στα κομμάτια.Γιατί αν το κάθε <like>έφερνε στην τσέπη μου ή στην δουλειά μου αρκετά ευρώ,τότε ,ναι, μπορεί και να σκεφτόμουν να <πουλήσω like>,αν δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω.Yπάρχουν ορισμένες ζεστές παρέες-ομάδες και άνθρωποι (όπως ακριβώς είναι και στην πραγματικότητα όταν τους συναντάς) που μοιράζεσαι <πράγματα> μαζί τους και σου αρέσει να επικοινωνείς μαζί τους ή όπως κάποιοι άλλοι που θέλεις να τους γνωρίσεις γιατί νιώθεις πως έχεις <κοινά σημεία> με αυτούς και <μιλάτε την ίδια γλώσσα>.

Υπάρχουν όμως και αρκετοί εκεί έξω που θέλουν διαρκώς να παραπλανήσουν,ή να ξεγελάσουν τους άλλους.,να δημιουργήσουν μια ψευδή εντύπωση,να αυτοπροβάλλονται χωρίς να δείχνουν τίποτα,που κάνουν <πράγματα> περισσότερο για να τα δουν οι άλλοι και λιγότερο γιατί πραγματικά το θέλουν.Όπως ακριβώς θα έκαναν επίδειξη -χωρίς την ύπαρξη του f.b.- σε ένα στενό παραδοσιακό περιβάλλον προηγούμενων δεκαετιών. Το ίδιο ακριβώς κάνουν σήμερα σ'ένα ευρύτερο διαδικτυακό περιβάλλον <φίλων>.Λες και πραγματικά ενδιαφέρει <όλο τον κόσμο> που είναι και τι κάνουν αυτοί και oi παρατρεχάμενοι τους.

Από μόνο του το κάθε f.b δεν είναι ούτε καλό ούτε κακό.Η μορφή και η σημασία  που του δίνουμε εμείς κάνουν ή δεν κάνουν τη διαφορά Τα αποτυπώματά μας που μπορεί να είναι, ή να μην είναι ευδιάκριτα σε αυτόν τον απέραντο κόσμο.
Δεν έχει τόση σημασία πόσα <like> σου κάνουν.Μεγαλύτερη σημασία έχει πόσα <like> κάνει σε εσένα αυτό που έχεις αναρτήσειαυτό που είδες να έχουν αναρτήσει κάπου αλλού.

Γιάννης Βασιλείου.

...από το αγαπημένο web radio ακούγεται το
   <Everybody's Free (to wear sunscreen)>  Buz Luhrmann


 

Τετάρτη, Ιανουαρίου 14, 2015

ΟΧΙ άλλο κάρβουνο

Δεν συμφωνώ με τη χρονική στιγμή που πάει η χώρα σε εκλογές.Το κόστος αυτών των πρόωρων εκλογών θα φανεί σε πρώτη φάση το αμέσως επόμενο τετράμηνο.Εκεί που είχε αρχίσει να φαίνεται ένα αμυδρό φως στη άκρη του σκοτεινού τούνελ που διασχίζουμε,εκεί που κάτι έδειχνε πως έχει αρχίσει να κινείται,τσούπ(!) εκλογές.
Αλήθεια ποιός είναι ο <κυρίαρχος λαός>? Ποιές είναι οι προοδευτικές δυνάμεις και οι αντιφασιστικές τάσεις μιας κοινωνίας?
Αναρωτιέστε ακόμα αν έχει κυβερνήσει η αριστερά στην Ελλάδα? Πλάκα κάνουμε τώρα?
Ειδικά από το'81 και μετά στο όνομα του σοσιαλισμού και της αναδιανομής του πλούτου (της απλής αναλογικής, της εξόδου των αμερικανικών βάσεων από τον τόπο, της περιβόητης ισότητας, ισονομίας και των ίσων ευκαιριών ανάμεσα στους πολίτες,τα περιβόητα μέσα παραγωγής <στα χέρια του λαού> και άλλα τέτοια <αριστερά μπαρμπούτσαλα > ...) ισοπεδώθηκε,κάηκε και έχασε πολλές από τις <αξίες> που είχε η Ελλάδα από το κίνημα-νοοτροπία του <Ωχ-αδελφισμού> που επικράτησε, τελικά, στην πράξη.
Γιατί είναι άλλο πράγμα τα λόγια και άλλο οι πράξεις.Είναι άλλο πράγμα η ιδεολογία και άλλο η εφαρμογή της σε πραγματικό χρόνο και τόπο.(Για να μην πάμε και στην τρομακρατία και θυμηθούμε ποιές δεκαετίες άνθισε στη χώρα και τι διαστάσεις πήρε στη συνέχεια...)
Αν, τελικά, αυτή η χώρα δεν τα καταφέρει θα είναι γιατί είναι βαθιά κομμουνισμένη!
Ο περιβόητος κυρίαρχος λαός λοιπόν δεν είναι τίποτα άλλο από ένα σύνολο που αποτελείται από διαφορετικές μονάδες που ανάλογα με το ποιός θα γέμιζε περισσότερο την τσέπη της κάθε μονάδας, ή θα την βοηθούσε να διατηρήσει τα κεκτημένα της (αντάλλασσε την ψήφο του), ψήφιζε κυβερνήσεις οι οποίες κάθε φορά το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων της Ευρωπαικής Ένωσης για επενδύσεις και ανάπτυξη το έκαναν παροχές.
Μόνο που τα τελευταία χρόνια κόβονται μισθοί και συντάξεις αντί να βγουν στην επιφάνεια όλοι οι <Τσοχατζόπουλοι>, από όπου κι αν προέρχονται, και να εξεταστούν όλα τα <ύποπτα> πόθεν έσχες.Σε όλη την ελληνική κοινωνική διαστρωμάτωση και σε όλες τις θέσεις και όπου υπάρχουν ανακολουθίες να διορθωθούν με την επιστροφή των χρημάτων στη <θέση> τους και μετά να πάνε φυλακή όσοι αποδεδειγμένα έκλεψαν.
Αυτό πρέπει να ζητήσει ο κυρίαρχος λαός,την επιστροφή των χρημάτων που του πήραν!Ποιοί έβγαλαν χρήματα <έξω> ενώ τα ...κέρδισαν με δραστηριότητες εντός της Ελλάδας!

Δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν έστω και τώρα θα υπάρξει επιτέλους ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα όπου ο καθένας θα πληρώνει κατ'αναλογία των περουσιακών στοιχείων και του πλούτου που έχει ή παράγει.

Ο κυρίαρχος λαός λοιπόν, θα ψηφίσει όποιον του... γεμίσει για λίγο την τσέπη η έστω όποιον υποσχεθεί πως θα το κάνει και φανεί πιό πειστικός,αν περνάνε ακόμα τέτοιου είδους υποσχέσεις.
Η δημοκρατία όσο διεφθαρμένη κι αν είναι από τον πλούτο (καθότι όπου υπάρχει ή παράγεται πλούτος υπάρχει και διαφθορά...χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν οικονομικές διακρατικές διαπραγματεύσεις με ήθος) είναι απαραίτητη για να λέμε ελεύθερα τις απόψεις μας και να προσπαθούμε μέσα από τη στάση ζωής μας να την κάνουμε λιγότερο διεφθαρμένη.Ο κόσμος αλλάζει πραγματικά προς το καλύτερο μόνο όταν ο καθένας ξεχωριστά θέλει να αλλάξει προς το καλύτερο και για να γίνει αυτό πρέπει η κάθε ξεχωριστή μονάδα του συνόλου, που ανέφερα πιο πάνω,να έχει μεγαλώσει έχοντας στο DNA της δύο στοιχεία: Αυτογνωσία και Αυτοκριτική.

Επειδή αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για αρκετούς ο... κυρίαρχος λαός θα ψηφίσει για άλλη μιά φορά με γνώμονα την τσέπη του!

Αν θέλεις να δοκιμάσεις την ιδεολογία κάποιου δεν έχεις παρά να βάλεις στην μια μεριά της ζυγαριάς την<ιδεολογία >του και στην άλλη μια ράβδο χρυσού.Ο καπιταλισμός που με μανία μάχονται ορισμένα από τα πλήθη,ανά τον κόσμο, είναι ο ίδιος ο άνθρωπος(!) από τότε που ξεκίνησε την πορεία του πάνω στη γη ως εφευρετικός νομάς και όλοι εκείνοι που διαρκώς δαιμονοποιούν το κέρδος είναι οι πρώτοι που θα πουλήσουν ακόμη και τη μάνα τους γι αυτό!

'Οπως όλα τα δάχτυλα του χεριού δεν είναι ίδια (αλλά όλα είναι απαραίτητα για να ανοιγοκλείνει και να λειτουργεί σωστά το χέρι) έτσι και οι άνθρωποι δεν μπορούν να είναι να ίδιοι.Διαφορετικά θα ήμασταν όλοι Αινστάιν ή όλοι αμπελοφάσουλα ή ραδίκια!(Ευτυχώς ακόμα... οι κοινωνίες δεν έχουν φτάσει στο σημείο που θα προσδιορίζουν εκ των προτέρων την αναπαραγωγή και εξέλιξή τους με το ένα ή το άλλο ανθρώπινο πρότυπο σε ένα επιστημονικά αμετάβλητο ταξικό σύστημα...) Η ίδια η φυσική ανισότητα σε μυαλό και σώμα δημιουργεί κοινώνική ανισότητα.Αλλά και ο πλανήτης ισορροπεί και γυρίζει μέσα από άνισες και αντίθετες δυνάμεις.

Μπορείς να είσαι φτωχός και γενναιόδωρος ή πλούσιος και γενναιόδωρος.Όπως μπορείς να είσαι φτωχός και τσιγκούννης ή πλούσιος και τσιγκούνης.Και εδώ είναι το θέμα: Μπορείς να επιλέξεις.Όπως, για παράδειγμα,μπορείς να επιλέξεις να μάθεις να είσαι ευγενής ή να παραμείνεις ακατέργαστος και ανάγωγος.Να ενδιαφέρεσαι ή να μην ενδιαφέρεσαι γιατί έτσι θέλεις να ζείς.


Είναι πολύ εύκολο να αντιδράς σε ό,τι δεν σε βολεύει, ή σε ξεβολεύει.Είναι ακόμη πιό εύκολο να είσαι Αντί..και να βλέπεις ως τυφλός οπαδός  <το πέναλτι>, ακόμα και όταν δεν υπάρχει, υπέρ της ομάδας σου μόνο(!).αρκεί να θυμάσαι πως :

Οτιδήποτε ANTI... κρύβει μέσα του τις μεγαλύτερες και πιό επικίνδυνες μορφές φασισμού σε όλες τις εκφάνσεις και δραστηριότητες της κοινωνικής ζωής.Οι μεγαλύτεροι φασίστες είναι εκείνοι που μιλούν για φασισμό, οι δήθεν αδικημένοι και κατατρεγμένοι είναι εκείνοι που έχουν αδικήσει και εκμεταλλευτεί τους συναναθρώπους τους σε κάθε ευκαιρία που τους δόθηκε (Μάλιστα όσο πιό <στερημένος> είναι κάποιος τόσο περισσότερο καταδυναστεύει τους άλλους αν του δοθεί εξουσία...Όπως έγινε με τα ζώα της φάρμας του Όργουελ που -παρά τις ανισότητες που είχαν μεταξύ τους, γιατί έτσι ήταν και  είναι φτιαγμένα από τη φύση-  ενώθηκαν και έδιωξαν τους ανθρώπους-αφεντάδες  για να πάρουν αυτά τη θέση τους με αποτέλεσμα να γίνουν χειρότεροι δεινάστες από εκείνους που πολέμησαν για να διώξουν.Oι δήθεν <προοδευτικές δυνάμεις και αντιλήψεις> είναι στην πραγματικότητα πιό σκληρές και απάνθρωπες από εκείνες που τάχα <μάχονται> για να ανατρέψουν.
Κομμουνιστης μέχρι να πλουτήσεις,Αναρχικός μέχρι να γίνεις Αρχηγός.Άθεος μέχρι να αρχίσει να πέφτει το αεροπλάνο.

Γιάννης Βασιλείου


                     Από το web radio ακούγεται το αριστουργηματικό
                                 <I would not change a Thing>
                     Δυναμώνω την ένταση για να το απολαύσω και ευγνωμονώ τον Mr Soul!